andra för i år

hallå bl0000gläser's
hur är läget?
skulle bli sjukt överlycklig om vi fick lite kommentarer här va, skulle sitta fint. så, jag tycker ni kan ta och skriva ett och annat ord. vi vet ju tyvärr inte hur många läsare vi har, men vi antar att det är ganska många.... så intressanta som vi två superkussar är liksom..
nu vill ni säkert veta vad vi håller på med en sådan här augustikväll kl kvart i 1. jo man har ju fått uppfattningen om att ni bloggläsare är faktakåta. okej här kommer fakta: för en kvart sen bestämde vi oss att fixa en egen blogg efter många timmars tittande på andras. t.ex blondinbella, kenza, kissie m.fl. vi tycker de är små superfjortisar allihopp och vill ge svenska folket lite vett i skallen och fixa en egen blogg med våra snygga faaace. som på många andras bloggar kommer ni hitta dagens outfit mm. hoopas ni uppskattar detta nya projekt.
xxx superkussarna (här e bilder på oss när vi mår som bäst)



Kommentarer
Postat av: adam

supertuffa briller jag tror jag har fellt in love

2008-08-10 @ 16:50:06
Postat av: karin

är ni på stadium golf jag älskar golf ! hoppas ni gör det också. hoppas ni köpte dom jag tyckte ni va söta i dom

2008-08-10 @ 16:51:45
Postat av: HAHA

HAHAHAHHAHHA vilken patetisk blogg "superkussar"

2008-08-10 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0