carxooo

tjaaaa snyggisar.
vad häänder? inte mycket här, as always. haha, ne, mitt liv är mycket händelserikt :) dagen har spenderats inne i staden med en kompis, mys! köpte mig en ny skolväska, den gamla har jag tröttnat på en aning. skolan börjar ju om bara 6 dagar, not so naaajs. na, nu ska ja tänka positivt! dock kände jag mig sjuk imorse, hade ont i huvudet och en gnutta feber, men nej, jag tog mig i kragen och nu mår jag mucho better. undrade just när freddzoo kommer hem från ödemarken.. hon kanske stannar föralltid? :'( huhu.

nu ska ja sätta på mig myskläder och kolla på o.c.
hejhej

xxx. carzo, superkusse



här får ni förresten en bild som jag knäppte i somras.. när jag joinade ett annat land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0