carziii.

god dag.

och ja, såklart är detta den coolaste kussen carrzi, så nu vet ni det också :) god bless u!

det är nämligen så att min superkusse freddzan är på konfirmation i stegeborg, sorgligt men sant.. så då fick jag helt enkelt bli hennes räddare i nöden och ja (även räddaren av vår kända modeblogg) och skriva ett litet myyysigt inlägg. Så.. vad ska jag snacka om? no idé.

om du nu läst denna lärorika text, tycker jag att du kan skriva en kommentar, eller.. två, om du har lust

just det! dagens outfit får ni inom loppet av en timme. guess whoooo? huhuhu.. exiting!



/          coolaste carzzZan.



en ful bild fick ni visst också, ledsen för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0