du verkar ha det skönt du

din dag har ju sett skön ut carrzan. själv har man börjat i en ny skola, i en ny klass och fått ett nytt schema och nya lärare. gymnasiet blir hårt, ska börja med schemat direkt imorn. dessutom har jag prov i engelska! redan andra dagen (!!!!!)
börjar 8.00 imorn och slutar vid 16.10, rejäl start om man sägger så. det blir till att sätta på sig mina nya fina glasögonbågar och sätta sig vid boken. köpte de som en inskolningspresent till mig.



men jag blev så förbannad på tänkandet att börja plugga igen, så jag kastade dem i backen och såhär såg de ut efter. mamma blev skitsur så jag får skrubba toaletten 24/7 resten av året för att gottgöra henne. vaskamangora....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0