finally, bilder!

hallååå bloggen!
nu har jag äntligen hittat laddaren och jag har lagt in alla bilder. eller.. alla och alla. några iallafall. försöker klura ut vad jag ska bära för tygstycken inför morgondagen, men det är svååårt! det blir nog tillslut mina randiga pyjamasbyxor, och för freddan snyggisarna från cyrillus. det är också najzZz!

nåååå, nu blir det lite gossip girl, sedan middaaaag!
vi får även hoppas på att freddzo slänger in ett inlägg innan hon kryper till kojs idag. eller vad tror ni? ligger hon i soffan och tar igen sig efter det hårda träningspasset? som freddan säger; den som lever får se..

här har ni bilder!


jag måste även tillägga, det lilla livet på den sista bilden är dangerous! när jag snäll som jag är, skulle fota han/hon, så stack den ut sin lilla håriga hand genom gallret och greppade tag i min mobil. jag vann dock kampen, efter mycket om och men. heter man carzan så gör man liksom. :)

det fanns även ben & jerry's i kuuulglass, det är najs!

god eftermiddag.
xxx. carxzzzzan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0