fit for fight

jag är ledsen, men jag måste göra er besvikna.. tyvärr. fotade med min kamera i mobilen när jag vistades på öland, och den har ingen laddning, eftersom laddaren är spårlöst försvunnen.. så. bilder får det bli en annan gång helt enkelt! digitalkameran är som grädde på moset sönder, eftersom det kom in kilovis med sand i linsen när jag stekte på stranden i ett tropiskt land, så tyvärr. inga bilder :'( but.. that don't kill me, can only make me stronger.. liksom. eller något i den stilen.
elin, en mycket rolig medlem i familjen fyller hela 6 år idag också. mycket grattis till henne. jag får väll agera lekfarbror eller något i den stilen dagen framöver, jag kan knappt bärga mig.. ikväll blir det nog tjejmys med my girls. mysssss. nu ska jag äta tårta, blåsa serpentiner, dansa och sedan dricka 5 liter vatten.
/carzzaaaaan
förresten! en bild kan ni få. knäpptes för någon dag sedan. där jag är muuucho glad. ack, den bjuder jag på!
PUSSS!


Kommentarer
Postat av: cammie

naw tack så mycket :)

2008-08-17 @ 14:20:00
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0