fyfan carrzzan

om det e nån som inte underhåller denna blogg är det min kära superkusin. jaja bara för hon har tomt ordförråd får väl jag underhålla er mina kära bloggläsare! har nu kommit hem från skärgårn och vistas i stan. ska ut ikväll och har därför fixat en skit cool frisyr hos min hårfrisörska. jag måste verkligen tacka dig aivi! att du tog dig tid att göra den här fina uppsättningen på mig! stort tack till dig. jag har underhållt mitt hår hos aivi i nästan 5 år nu! och hon är absolut den bästa hårfrirsörskan  i världen (enligt mig). om ni undrar vart jag ska ut med den här fina uppsättningen i håret så ska jag berätta: jag ska till sturecompaniet och hänga. det ska bli mkt trevligt. jag ska snart lägga upp outfiten jag ska ha på mig ikväll. hurry hurry, the cab is coming! uppdaterar snart. och så får vi hoppas att carrzan snart skriver om vad som händer i hennes liv. hade! pusspuss!


här är den eleganta uppsättningen jag ska ha ikväll. hela kvällens outfit visas ovan!

Kommentarer
Postat av: carzaaan

freddzooo! NU ÄR JAG BAAAACK ON TRACK!

2008-08-16 @ 23:45:50
Postat av: michelle

cooolt

2008-08-18 @ 08:28:58
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: michelle

cooolt

2008-08-18 @ 08:29:09
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Anonym

va de den du hade på skolavslutningen ?

2008-08-23 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0