fyfan freddzooor!

nu är det min kära superkusin som inte underhåller denna blogg alltså! förra gången var det jag, nu är det helt klart freddzzzoor! fy skäms på dig. nej, så ska man inte va, vem vet? freddan kanske åkt till öland? no idé. just det! jag måste också meddela att min kuzzzZebusse fyller år om 5 dagar, helt klart värt ett grattis inte sant? sweet sixteen liksom..

vad har hänt idag då, jo. jag har varit i sshkolan, jobbade lite med england och italien i engelskan. är nämligen så att jag ska skriva fem vykort från olika platser i världen, dock behöver man inte ha besökt dem på riktigt, vilket ni kanske förstår. anyway, jag har ingen aning om vad jag ska skriva. kanske något i form med: hello my friend. here in toscana it sucks. anyway, i hate u guys at home. hahah.. nej. absolutely not! shame on me.

var en stund med hästarna carzzan (nummer 2) mimmi och erica idag faktiskt. josefin på ett hörn också. chill.

nu ska ja se på tv, går de någon bra film ikväääll?
pusssss.


här har vi henneee! födelsedagsbarnet (om fem dar) i full färd med att attakera sin broder. ackack..
förresten! jag kanske ska göra ett till inlägg med en massa paparazzi bilder på freddan? det verkade som om det uppskattades! huhuhu.....

/carzz

Kommentarer
Postat av: ingvar

langa bilder på hottien

2008-08-23 @ 09:09:59
Postat av: superkussarna

svar ingvar: vem e hottien?

2008-08-23 @ 19:00:23
URL: http://superkussarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0