hallååååå

hejhallåååå. är allmänt glad idag, sitter och lyssnar på the fray gör jag visst också, :| så kan de va ibland liksom.. ska snart in till stan och äta lunch med några roliga personer. mysmysmys. sedan blir det brööööllop, har faktiskt aldrig varit på ett förut, scared som tusan. nej, ska ju ändå bara sitta på en bänk och titta rakt fram, ska ju liksom inte vara tärna eller något sådant. puuuuh.


nuuu ska jag dricka en hel flaska listerine, ni vet - "rena dynamiten mot bakterier", min kompis har rekordet på två flaskor, uppdruckna på bara två minuter! det är najssss! man måste ju se vad man går för, inte sant?

så ser min dag ut. pussssssisaaar.

/ carzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0