kräftskiva

shoh0oo bloggen.
nu börjar jag blir riktig orolig över min kusin alltså, vart är duuuuuuu? nästan så att jag börjar sjunga lina hedlunds låt: "hallå, hallå, de här e x22, jag söker efter dig, jag anropar..lalalalalala" något i den stilen. hahhaaa, nej, skämt å sido.

idag vet jag inte vad som händer, vaknade nyss. är sjukt skönt med helg vill jag lova. ikväll blir det iallafall kräftskiva at my place, love it! kräftor is really naaajs.

yaa, nu får vi bara vänta på att freddan klickar sig in på blogg.se och loggar in och skriver några rader. ni vill väll inte dras med mina inlägg hela livet? nej, ja tänkte väll det....
haha.

..au revoir (nu fick ni ta del av de fraser jag snappat upp på mina franska-lektioner, bra dääär)
xxx.carzzaaaan

gangsterbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0