Mamma Mia!

helt rätt carrzan, de e skolarbetet som tar all min tid.fick ditt fina sms idag om att dagens outfit var klar. snygg outfit förresten! helt klart godkänd! satt faktiskt och kolla på mamma mia på bio just när jag fick det, mycket bra film. absolut sevärd! har suttit och lyssnat på soundtrack sångerna i ca 5 h 45 min nu. skolarbetet tar upp min tid? okejdå, jag kanske överdriver...sitter nu och borstar tänderna i högsta huugg. måste sova för att orka skoldan imorn! börjar 8.00.............

förresten så kommer det en hämnd på alla bilder du la upp på mig, superkusin! usch fy och bläääääääääää
MÅSTE SOVA!  ////// freddaaaan



wohooo sommarens härligaste film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0