mycket födelsedagar denna tid..

tjo blooooggen! ja, angående rubriken måste jag säga att jag faktiskt fyller år imorgon. japp, så är det faktiskt. har inte uppdaterat bloggen på ett tag, kände att det var dags liksom.. igår sov jag hos min vän jozie, och med ännu en konstig brud. det var najs. faktiskt. tog förresten skolfoto i onsdags, lånade freddans vardagsdress, ni vet den söta med blommor på? shorts och tisha i ett liksom.. lila converse med en touch av senapsgul till det! hua mig, OM jag var snygg alltså.. just det! tubsockar hade jag under.

nu ska jaaa se på tv, sedan blir de zzzZzova. är trött som tusan.

eller ska jag vänta tills midnatt och fira mig själv med lite serpentiner?
äh, ja får se



PusssisssSsar.
xxxxxxxxxxx.carzzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0