oj freddan!

det var inte dåligt freddzan, fy på dig. du är ju en gymnasiebrud nu, du måste ta tag i dina studier! inte kolla på bio (även fast mamma mia verkar vara sjukligt bra). ajabaja!

nej, skämtskämtskämt. klart du ska kolla på bio! jag har planerat att se den filmen hur länge som helst nu, men det blir aldrig av, shaaape up carzan! jaja, nångång går det nog av stapeln ska ni se! sitter här och nästan somnar nu alltså, klockan är kvart i sju. vilken omställning att gå upp tidigt igen, jag menar.. man vände nästan på dygnet förut.

idag ska ja inte göra så mycket i skolan (har inga lektioner) föreläsningarna drar igång först om en vecka, de är naajs. sen har jag en massa trådkurser om europa och grejer, det blir andra bullar det! då ska ja jobba häcken av mig vill jag lova! huhuh.

nej, nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig, sedan blir det frukost!
have a niiice day

xxx. carzzaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0