öland

tja.
längesen.
ja, det stämmer. längesen faktiskt. läget är så att jag har tillbringat en tid på öland. mycket mys. ser att freddzor underhållit er iallafall. det är gooood! jajamensan! känner mig lite depp nu, skolan börjar om två dagar, snart en! om fem minuter sorgligt nog. just det! har ju som sagt varit i öland i ett par dar. i borgholm om jag ska vara exakt. inhandlade lite nya tygstycken, alltså kläder samt ett par crocs (?) stavning? jajamääänsan det har jag köpt! har tyvärr inga bilder att bjussa på, kameran har ingen laddning och jag är sjukt trött så jag ska sova snart.. hööörs imorn!

tjillivippen
xxx superkusse carzzooor

äh, här får ni en bild förresten. fann den på google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0