olympus 850 sw

tjaaa bloggen. hur äre? här är de sådär, har sjukt ont i huvudet och mår ganska illa. höst-virus? mja. får hoppas det går över helt enkelt! jag undrar även vart freddzooo håller hus.. hon kanske blivit uppslukad av allt detta skolarbete. man får hålla tummarna och hoppas på det bästa vad gäller den saken alltså..

idag har det införskaffats en ny kamera i hemmet. en olympus av något slag, 8 megapixlar. än sålänge verkar den varaaa grymt bra. fina bilder! är stöttålig (?) & vattentät också, that's najssss! har redan knäppt en sisådär 70 bilder. huhu. :) nu ska jag duscha, sedan se på tv. skulle ha gått på augustifesten med amanda och niklas ikväll, men icke. känner man sig krasslig så gör man liksom, inte mycket att göra åt. synd det. har även varit och hämtat en stor väska med kläder hos mamma som jag nu ska packa upp, känns lite onödigt på ett sätt, eftersom att jag ska dit på måndag igen, jaja.
hade bra!
hejhejhejhej!

/carzzzaaan, superkusin

p.s! dagens outfit kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0