rainman.

god kväll!  har inte mycket för mig, har nyss ätit middag och har lite gäster på besök, trevlans! blev inget med alvoooo idag, ska ses imorn istället, så ska jag förmodligen sova över hos henne också, amanda kanske kommer med :) de är naaajs. jag drar slutsatsen att fredzor, min käre kusin befinner sig i skärgården just nu.. men vem vet? det kanske bara var ett PR-trick? you never know..


det där som jag skrev om att vädret var bra förut, glöm det! nyss ösregnade det som bara den! .. å andra sidan är det upphåll nu, men jag ser ett par riktigt gråa moln lite längre bort.. surt. buuuut, regn är mysigt. faktiskt. ibland. haha.

nu ska ja se på film mina vänner.
ha en trevlig kvääll

..& fredreeeshka, jag ber till vädergudarna för din skull.

xxx. superkusse carzo

UPDATE: ja, nu regnar det som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0