saknat mig?

mmm, förstår det. har haft fullt upp! gaaaalet, men nu e det weekend och jag e sååå glad för det! här e jag, en härlig sommardag, jag e precis där jag vill va. hipphipp hurra, fyfan va bra jag e idag när jag e glad. <---- poesi made by fredrika.

om ni vill veta vad som händer i mitt liv juuuust nu så kan ni bara fuck off, its none of your buiseniss.
men jag kan däremot berätta att jag e 812,50 kr rikare. men jag säger inte hur jag blev det, det får ni lista ut själva. kanske jag har sålt äpplen? eller kanske sålt mig på gatan? eller kanske jag har stulit pengarna? eller så har jag langat knark? eller kanske jag har sålt majblommor i augusti? eller jultidingar? fortf. i augusti......

byebye and ciao ciao, see ya all later when i uppdaterar the blogg! (gör det senare ikväll, ska försöka åtminstone)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0