shululu, whooaaa.

tjingeling plingpling bloggeeen!

här inte så mycket på hjärtat, kände bara att uppdateringen blivit lite gles nu när skolan satt igång, så.. uppdatering var det! har inte hänt så mycket sen sist faktiskt, var i skolan, fick sorgligt nog ingenting gjort, (förutom dessa tre rader jag skrev om landet skottland). eftersom min kära vän josefin inte kunde knipa igen sin roliga käft (ursäkta mitt fula ordval av mun) i en ynka liten minut, så ja, jag garvade alltså som ett djur. as always. det går inte att jobba med henne alltså, it's insaneee! haha. nog om det.

har nyss varit nere i hemköp & handlat brownies, så nu blir det varm choklad och lite cooooookies.
mysmys!
vad har ni gjort idag kära läsare?
PUSSss.

/ carziii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0