svetten rinner tårarna försvinner...

jag e så jävla lycklig men i det här rummet är det så svettigt vaarmt! måste ner och ta ett nattdopp innan jag smälter! jag tror jag smäller av. idag har jag och mina kompisar cruisat runt i en liten gul båt, såååå jääävla kul. vi åkte efter waxholmsbåten och dök i vågorna så vi blev helt vååååta, goosh det var som man just hade gått ur duschen och då e man blöt. inte sant? :P sedan badade vi och jag ska berätta en sak. de va nåt jävla blåsväder här på ön. bara man gick i havet drev man liksom 7 m bort. och det var jävligt svårt att komma tillbaka till stegen igen ska jag säga er! just som vi hade det som skönast fick vi för oss att leka med badringar i vattnet, (vi har barnasinnet kvar). det var en dum idé.. som ni kanske förstår flög den ena ringen ivåg i blåsten och min dumma kompis skulle såklart simma efter på din badring och hämta den. både hon och ringen drev ut i farleden och kunde inte komma tillbaka..  skrattande såklart kämpade hon tappert! men till vilken nytta då? hon kunde knappast komma tillbaka, motvinden var alldeles för stark! hon vinkade med båda armarna i en "hjälpgest" men dum som jag är vinkade jag tillbaka glatt. sedan var hon smart nog att ta tag i en boj! tur det! annars kanske hon skulle ha drivit ut ännu länge. kanske ända till finland? vem vet? för att göra en lång historia kort, jag sprang i slow motion upp till hennes pappa och skaka om honom och sa "DU MÅSTE TA BÅTEN OCH HÄMTA DIN DOTTER, HON DRIVER UT I HELSIKE!" så han tog den supersnabba båten och plocka upp henne, blåfusen som hon var, med en butter min på läpparna. håhå. ringen hämtade de oxå.

slutet gott, allting gott! tack mina vänner vi hörzzzz // fredzooorr



det här är bryggan-jag har just hoppat i vattnet och försöker rädda min gravt dumma kompis som har drivit ut. om ni undrar vad det är för bro så kan jag säga att jag såg den inte när vi bada men den va uppenbarligen där. skärgårdsbron ska den nog heta. broar mellan alla öar liksom, mkt smart.......

Kommentarer
Postat av: Tessi

hiihii tack D:

2008-08-14 @ 16:18:52
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mkt smart

2008-08-17 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0