Svetten ska rinna, då e det bra!

Kul att se att du e back on track carzzan, jag trodde du hade glömt bort lösenordet till bloggen eller nåt. VI VILL SE BILDER FRÅN ÖLAND; VI VILL SE BILDER FRÅN ÖLAND!!

ska iväg och träna på friskis och svettis snart så man e fit inför skolstarten imorn. och som sagt, svetten ska rinna, då är det bra! sedan måste jag bestämma outfit för min första skoldag. det är väldigt viktigt att ha på sig nåt man känner sig bekväm i... det får nog ändå bli mina favvoshorts med blommönster från cyrillius och nån snygg & chic topp till det.
hörs!
xxx freddaan......


det här är jag och min träningssgrupp på friskis, jag syns inte i bild för det e jag som tar fottot!


Kommentarer
Postat av: Mangon

Har du nummret till killen längst fram till vänster?

2008-08-17 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0