the other one

hej mina änglabarn. :)
nu är det en annan superkusse som skriver, mitt namn är caroline by the way. jag är x antal år, och är väldigt rolig, har alltså sinne för humor. skämta med mig om ni vill. det uppskattas.
precis som min superkusse så fyndigt sa, så är klockan ganska mycket, det är en dag imorgon också, som gammelmormor brukar säga. nu sitter min vän här och läser som en nörd, camilla läckberg är det visst. jag måste också tillägga att denna snygga outfit här nere tillhör alltså inte mig, utan den tillhör supenkussen fredressschka. så det så. nu ska jag äta ett russin. dricka litervis med vatten och sedan ta en citron.

uppdatering sker inom kort.......
over and out.
peace.

/ caroline, superkusse



den bjuder jag på snäll som jag är

:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej jag kommer ifrån Smart core evelition.

jag tycker det här sammarbetet är något unikt jag hade själv en mycket god relation med min kusin men hon avled i en bilolycka för två år sen. Jag vill atty alla ska ha samma relation till sina kusiner. jag skulle värkligen vilja sponsra er med några tusenlappar i månaden för att den här sidan ska växa och påverka människor. meila mig på [email protected] Hör av er.

2008-08-10 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0