tjooooho.

back to school idag då.. surt som fan. ursäkta svordomen. undrar var freddzo håller hus? min superkusin alltså. för dom stackare som missat den biten av berättelsen. ae, det där var inte snällt. ber om ursäkt, igen. jag är nog lite sur idag alltså.. don't know why liksom. bara är de. deppppp. ae, nu ska jag inte ta ut något på er, det är ju trots allt inte erat fel av skolan börjar idag, inte sant? om ja tänker efter är det ändå ganska kul på ett sätt, man får ju träffa alla huuumans igen :) det är naajs. 

börjar ju ändå inte förrns klockan tolv idag, det är positivt också, går bara två timmar, det vill säga till två, också positivt! ser ni, nu ser jag på det hela med andra ögon, that's goood! fortsätt så carzzzaaan.
nog om det. väntar på att min mormor ska skjutsa in mig till stan, mitt busskort tog slut igår, och jag får ett sånt här gratis av skolan idag, så det är endast en engångsförteelse. haha. ska umgås med henne någon timme också, som tack för hjälpen! sedan ska jag möta upp amanda vid ica, så går vi tillsammans till skolan. dagens skolstarts-outfit blir idag de randiga trekvarts byxorna, den blåa lyle & scott pikén och svarta tights till det! najzzZZ! för freddan blir det vardagsdressen från cyriullys skulle jag kunna tro om jag känner henne rätt! scrolla ner lite, så ser ni båda våra outfits.

ha de bra, hejhej!
carzzaaaan, one of the superkussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0