Vart har det vackra vädret tagit vägen?

snart måste jag börja packa om jag ska hinna ut i skärgården i tid! men det e lite svårt att veta vad man ska ta med sig när vädret spelar än ett spratt hela tiden. jag vakna upp idag till strålande solsken (jag åt t.o.m frukost utomhus!!!!)  men sedan 5 min efter öppnade sig himlen och splasha ner 7000 dunkar vatten över mig. kul. shape up weather, i wanna get some tan! jaja, man får väl be till vädergudarna och hoppas på det bästa. det ända jag vill är att få en slapp och skön sista vecka i solen innan the freakin' school starts!!! nu måste jag skynda mig och packa om jag ska hinna med båten, uppdaterar bloggen om jag finner en dator där ute i ödemarken annars kan ni lita på min trogne kusin carzaan uppdaterar så fort hon har något vettigt att skriva. hörs mina vänner! /// freddzzzooororo grrrr...



det här är jag och nåra kompisar som ligger och slappar i gröna gräset efter en fet picknick .. de va  mysigt. fötterna längst till höger är mina. sen kan ni se carzzans fötter bredvid mina till vänster. de andra fötterna har jag ingen aning om vems det är . hade bra! hejhej!

Kommentarer
Postat av: Fredriik

Hahaha, ni är fan sköna!

2008-08-11 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0