what to do

nu är det den ena av superkussarna som skriver detta inlägg. den lite coolare kan man säga. jag heter fredrika och min superkusse heter caroline. nu börjar klockan bli riktigt mycket. inte för att jag brukar gå och lägga mig såhär tidigt eller så men jag ska nämligen på konfirmation imorn. gaaassh tänk om jag somnar i kyrkan. det vore piiiinsamt. usch, hua mig. jaja ibland få man leva med lite sömn och jag kan ju säga att jag e inte helt ovan att vara trött. nejnej. oj vilken tråkigt ämne jag kom in på nuuu.. jag har inte så mkt att skriva en sådan natt som denna innan jag ska gå och lägga mig. mina hjärnceller är inte på topptrim om man säger så. Ni får ha det så bra mina älsklingar så lovar jag att uppdatera hur mitt liv ser ut framöver.
xxx fredrika (one of the superkussar)

Kommentarer
Postat av: jacob

åååhh va söt du är du kan väl slå mig en signal. hälsningar jacob. 0733789823 puss

2008-08-10 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0