Yooo ma homies

är hemma nu efter en låång dag. en mycket trevligt konfirmation jag var på måste jag säga. mycket vacker sång. om ni har hängt med i bloggen kanske ni förstår att de e freddzor som skriver av de 2 superkussarna. bra att veta om man vill hänga med liksom. imorn ska jag ut till en kompis land, hon fyller hela 16 år! woooohoo. de ska bli skojj fadderooojj. livet leker! ....not. snart ska jag lägga in alla mina bilder från sommaren på¨min dator, men det e nämligen så att batteriet laddar.

jag fick besked idag om att vi har fått konkurens här med kusse-bloggar. några härmapor vid namn dunderkussarna har skaffat en blogg och driver med våran. får se hur lyckad den bloggen blir. den e nog inget att jubla för. ska gå och lägga mig snart, alldeles straxx - så jag orkar med morgondagens hejfaderojj. ska bara ta en titt på facebook och som sagt ladda in mina bilder på datorn. skööönt att va hemma i stan måste jag ändå säga efter en sommar som har gått förhållandevis fort menmen....



som en van bloggare jag är ligger jag här och bloggar om mitt liv i sängen, bättre plats kan man inte hitta..
xxx superkusse freddzzoooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0