youtube

hola chicos y chicas (?) ae, är inte så haj på det där med spanska. stavade förmodligen inte rätt heller. baaaad!
vad händer hos er då? här är det full rulle vill jag lova. imorgon är det visst skolfoto också, men det är inget att oroa sig för liksom. blir den gamla vanliga outfiten såklart. tror ni vet vad jag menar vid det här laget. hoho..

just det! håller på och laddar upp en film på youtube som jag tänkte lägga in här sen, när den har laddat färdigt vill säga. i den ser ni min superkusse freddzzzooor, och min broder under en middag i julas. min andra kusin i röda tröjan på hörnet ser ni också när tiden är inne. ljudet funkar dock inte, det var nånting med kameran som inte stämde.. that's saaaaad :'( menmen, den är fuuunny ändå. crazy peoooople säger ja bara. och visst, såklart jag är filmaaar'N.

nu ska jaaaa duscha, sedan blir de en prinsessas dagbook. hahaa-aaaa-aaaa.

hoppas ni haft en trevlig dag kära läsare.

puuusss,
xxx.carzzaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0