im back!!!

be proud, im back!


vad händer ute i eran värld? hur mår ni? vad gör ni? tell us fellas. såg att freddan inte fått en enda kommentar under tiden jag var lite frånvarande, come on readers! skriv lite hallååå. nej, gör som ni vill, jag ska inte pressa er till att göra något ni inte vill liksom :) så, end of story.

snön har smält. shame. shame. shame. SNÖÖN HAR SMÄLT! jag dör. jag älskar snö. jag avgudar snö. jag äter snö. ja, vad gör jag nu när snön smält?!?!?! okej, (ni som bor uppe i norr och kiruna och runt omkring förstår inte riktigt vad jag menar, men detta e skam)! jag vet inte om den smält hemma där du bor freddziir men har den det?! hur ska jag kunna överleva utan snö? SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ! ♥ okej, ni har nog hajjat grejen, vad tycker ni? älska/hata snö?

fredag idag också, vilket betyder chill chill chill!
nu ska jag sörja att snön smält (varför är jag nära att skriva "smällt" hela tiden..?)

en dagens outfit kommer in vid fyra-tiden..
HADE
/CARZOOOOOOOR


Kommentarer
Postat av: FRIDA :D:D

ÄLSKAAA !:d:d:

2008-12-01 @ 19:14:56
Postat av: FRIDA

FÖRRESTEN , VA E HAMPUSS ?! SKRÄMDE JAG BORT HNM ? HAHAHHAHA, GÅ OCH GÖM DEJ IDIOT .

2008-12-01 @ 19:15:23
Postat av: FRIDA

ANYWAY , NI ROCKAR SUPERKUSSAR !!

2008-12-01 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0