cant help it biatches

fortfarande inte hittat den där sladden............ så ni kan än så länge inte se en dagens outfit på mig. iförsig kan jag fuska och ta en gammal bild om ni tycker de e lika roligt? men då blir det ju liksom lite yesterday kläder, jag menar modet byts ju ut lika fort som jag byter underklääder!

idag har jag vart jäätte duktig och suttit kvar i skolan och räknat matte i mattestuugan! de e en liten stuga som står på vårt skoltak som alla små elever får räkna matte i efter skoltid. så nu har jag räknat alla sider jag skkaa plus att jag har läst en novell som man skulle göra i svenskan! ... shiiet, intresseklubben antecknar. varför skulle ni vilja höra om alla mina läxoor? ni har ju sääkert läxor så de räcker och blir över ssom ni behöver lägga tankarna på, vad vet jag?

poooss... här kommer en gammal dagens outfit med skit omoderna kläder. tog den förra veckan, shiiet. sååå yesterdayy! hallååååå. skulle aldrig kunna gå klädd sådär i dag!


snygg kombination iallafall tycker jag..
greetings from you one and only Freddzor


Kommentarer
Postat av: Hampus

Skit fula kläder du e verkligen dum i huvudet va?





2008-10-09 @ 19:21:16
Postat av: frida

Hampus, shut the fuck up honey! FREDZO OCH CARZO ÄR COOLA, DEM HAR HUMOR, TILL SKILLNAD FRÅN DEJ....tror du att deras outfitar e seriösa ?? då har du missat något vill jag säga! lilla gubben, tyst i fortsättningen :) YOU ROOOCKS!

2008-10-09 @ 21:37:48
Postat av: superkussarna

YOU ROCK FRIDA

2008-10-09 @ 21:40:08
Postat av: Peder Knivmördare

JAG KOMMER DÖDA ER TVÅ NÄR JAG HITTAR ER!

2008-10-10 @ 17:16:41
Postat av: superkussarna

carro bli inte rädd. de va love, lillbrorsan ;) kuuuuuul

2008-10-10 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0