Damp på borttappade sladdar

jag hade klätt mig extra snyggt idag för jag skulle lägga in en dagens outfit det första jag gjorde efter skolan. men gissa vad som slänger krokben över Fröken Fredddzoors planer? JOooo, kamera laddarn är veck! den e spårlöstförsvunnen och kameran är helt utan batterier. totally urladdad! känns ju jätte bra när man sitter här framför dator efter gråt-, och panikattacker och maskaran bara rinner ner på de otroligt stylade kläderna man har... jaja jag får väl lägga in en dagens outfit när kameraladdarn har smugit fram ur sitt gömmställe. VI LEKER FAKTISKT INTE KURRAGÖMMA DIN JÄVLA LADDARFAN!

som tröst hitta jag den här fina bilden på google. dagens outfit va faktiskt snarlik denna. det e lite sjukt men så e det. Tjejen på bilden e ju nästan en kopia av mig, så det här får bli.........

.....DAGENS OUTFIT:



you one and only Freddzor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, är du en sån där tjockbulle som gillar att sätta sej på fooolx? BABYLOVE<3

2008-10-07 @ 18:38:12
Postat av: frida

serrii,,de e väll ite du på bildeen ? :OOO

2008-10-07 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0