Finnen ville visst ha ett eget inlägg oxå

det va iallafall så mycket jag uppfattade av den finska kommentaren. Kul att vi har finska läsare oxå, det uppskattass! nu e helgen slut och framför en ligger en hel vecka fullt med jobb och slit, nej det va kanske lite överdrivet.
vet att jag måste läsa en bok som det ska va en bokrecension inlämnad på tisdag. men orkar läsa "kim novak badade aldrig i genesarets sjö" liksooom. carro jag lovar att du har läääst den! hhaha
vet ni att igår käka jag 40 bitar sushi typ :D de va najs. va på ett ställe med nåra kompisar där det va sushi buffé och mkt annat. men suchii e min favorit så jag käka bara det! vilken dröööööm!

nu måste jag gå och läsa min book... have to liksom yes. jag vet att jag e dålig på att lägga in dagens outfit men liksom jag har för snygga kläder på mig på dagarna så jag vill inte att bloggen ska glänsa såå! aja jag får väl se till att lägga in nån dagens outfit så våra läsare får nån modekoll.

/// freddzzzor. the one and only

Kommentarer
Postat av: Svettlana

naahj deeht aer jak som pryter phå finnlandssvenniscpolisch

ikke nåkon annanh! kraampar

2008-10-06 @ 18:56:46
Postat av: fredriik .

denna blogg e fettnice ! bättre än blondinbella-grisens ialf =) höh

2008-10-13 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0