FRAMME

nu har jag och min familj anlänt till våra superkussar! tack för den hampus, superkussarna är faktiskt ett väldigt schysst namn tycker jag! aaah idol börjar om några minuuuter, 4 om jag ska vara exakt! snabba tangenter nu freddzzoor! jag har räknat ut att vi har 3 läsare! woohooo! Frida, Svettlana och Hampus! FTW! ;)
det jag inte vet är ju om vi har några anonyma läsare som struntar i att kommentera, det vet man ju inte. men höööörrni kommentera allihoppa som läser! då blir jag glllaaaaaoooo :D
IDOL NÄSTA MED SUPERKUSSARNA!
hörs senare. promiiizzz // FREDDZOOOR (the one and only)
(oj jag skulle visst lägga in det här inlägget innan, men nu har jag iaf sett fula robin bengtsson i idol)

carro har skissat på lika olika headers, här e två av dem. vad tycker ni? rösta gärna!

nr1:


nr2:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0