fred to the rik is the fucking man!

yes, that's right! FREDRIK! vi diggar dig mannen

självklart ses på höstlovet fredzozororo, då jäklar blir det power i bloggen alltså.. bilder, videos, you name it. allt man kan tänka sig helt enkelt. (inte illa vad mycket jag lovar här..) så ni hänger väll kvar tills dess va? bra! rätta takter!

och ja, det är faktiskt jag på bilden freddan laddade upp, färgat håååret! najs huuh?

just keeding. vet inte vem det är faktiskt? hon bara dök upp liksom.. wierd
nu ska jag plugga som tusan, eftersom jag har 326427 saker i skolan denna vecka, puh! detta blir hard work! nej, nu överdrev jag lite, har faktiskt inte så jättemycket att göra, bara lite smått sådär. det är ju bara eget ansvar i min skola, så man får aldrig läxor eller snarlikt, de e naaajs. man måste ta eget initiativ liksom, tyvärr är det inte så ofta jag gör det..

nog om det, dagens outfit kommer upp lite senare! vad säger ni om det? tum's up!

höres
/CARZZORORORO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0