Hej alla glada

idag har det vart en strålande dag, regnet har öööst ner och det har vart 2.90 på superstore:) vilken menas 2.90 kr/hg på lösgoooodis. dit kommer alla cooola som e sugna på lite smått och gott. vilka då jag inkluderar. Haha BUSTEED!
hmmm,
så va e de nu jag ser fram emot i min snaraste framtid? klockan är halv 6. Idol kl. 8.... nåt mer jag borde tycka e kul ikväll? Gossip Girl? nej de suuger. CARRO, du kan inte tycka det e bra. de e så tråååkigt. lär dig tycka om desperate housewives, du miissar annars nåt. jag lovar! Kolla själv, vår förebild blondinbella tycker det e den ända rätta serien! ooou ääägd. finns det nån inom bloggvärlden som gillar GG? didnt think soooo

Imorn torsdag, sen fredag, sen heeeelg!
///// Fredzor den ända rätta!



Haha, vad tycks? Made all by my self :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0