hööösthösthöst, härliga höst

ditt lov låter ju riktigt riktigt najs fredzoooo. :) nu ska ni få höra vad jag ska göra foxees
finns vissa likheter mellan mitt och freddans lov faktiskt...underligt

1. HA HALLOWEEN-KVÄLL TILLSAMMANS MED KOMPISAR
2. TRÄÄFFA FREDZZOO
3. FIRA FARMOR (som sagt, fredzzos mormor)
4. LÄSA CAMILLA LÄCKBERG, är just nu på "olycksfågeln", vilken är du på freddan?
5. SOFTA BASE
6. HOPPA I DEM UNDERBARA LÖVEN
7. KLÄTTRA I TRÄD
8. BYGGA KOJOR
9. BLOOOGGA (och videoblogga)...

oh ja, det var nog aaaallt
puhh!
vilken dag kommer ni hit fredzoro?
torsdag, fredag?

hare gööött

////CARROZOZOZ


Kommentarer
Postat av: Superkusse F

Jag e oxå på olycksfågeln! visst va stenhuggaren bra? :D vi kommer på fredag tror jag :)

2008-10-23 @ 15:21:44
URL: http://superkussarna.blogg.se/
Postat av: Superkusse C

ja, stenhuggaren var lätt bäst! fett creepy med askan och det dääär!

2008-10-23 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0