hösten e hääääär och lyser frid på jorden!!!!!!!!!!!

vad ska ni göra på höstlovet mina vänner? Jag ska till mitt landställeeee.... det ska bli riktigt najs faktiskt. jag har gjort en lista på vad jag ska göra:
1. äta dubbelt så mycket som jag gör i vanliga fall
2. läsa lite camilla läckberg (min och carrzzans favvosar)
3. sova dygnet runt
4. träna (så jag får feta snygga kroppen), men väänta.. hur går det ihop med ovanstående punkter.......
5. shopppppppppppa :)
6. fira min mormor (carrzans farmor)

okej vänta.. de e nåt som fattas på listan... kompisar? har jag nåra kompisar att va med? NEJ JAG E KOMPIS FRI ETT HELT LOOOOOV. så jävla sköönt, mina kompisar är riktiga biatchess. BYE BIATCHES BYYYYYE!!!
glömde 2 punkter:
7. BLOGGA
8. va med carrzzan :)

vad ska ni göra på höstlovet swweeetiies? :D
LOTS OF LOVE FREDZOOOR



SÅ HÄR KUL SKA JAG HA PÅ MITT LOOOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0