idol 08

hallå bloggreaders!
lääget? tänkte berätta lite om fredagskvällen nu då, när vi kom till frihamnen ställde vi oss i kö, det tog inte lång tid förräns vi blev insläppta, man kunde tydligen få autografer och prata med sin favoritidol precis när man kom in, men den biten missade vi och ställde oss i en lång kö där inne istället i väntan på att bli insläppt i själva salen, jävligt surt kan tyckas, men vänta nu lite.. sedan satte det igång lite lätt, en kille berättade för oss när vi skulle applådera, hur vi skulle se ut, etc. etc. sen satte det igååång! robin eriksson tror jag var först ut? jo, det var han om jag minns rätt. störtskön kille! sedan i pauserna fick man mingla lite, ta armband i färger som representerar ens favoritidol, spela guitar hero, ta kort med idolerna i papp-imitationer och få skickat hem i brevlåden m.m. när hela kalaset var slut och man fick reda på vem som hade åkt ut fick man gå fram och ta kort, prata, få autografer och sådär med idolerna, lars & robin eriksson alltså, stöörtskönA grabs! johan var dock omsvärmad som fasen, så nej.. vi fick tyvärr inte en chans att prata med honom, suuuurt, men annars var det suuuveränt!

ja, det var nog allt, toppenkvääll helt enkelt.
nu tänkte jag lägga in some pics, enjoooy!
& just det! det suraste av allt, jag glömde kameran hemma! så tyvärr bjuds det bara på bilder med en simpel 2 megapixlare på mobilen.. jaja!



xoxo, ///CAZOOOROROR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0