ja.. freddan är inte att leka med

OK. jag håller med er. dålig uppdatering hääär!

the big quetion is vart fan freddzzzo hålleeer hus?! ja, det är ett stoort mysterium. kanske sitter hon i sitt lilla laboratorium (ja, hon har ett eget i sin källare) och experimenterar med olika saker. (hon brukar nämligen göra det) en gång när jag fick låna hennes kemilåda sprängdes det lite grejer, mitt ena ögonbryn försvann tyvärr, men thank god så håller det på aytt växa ut igen.. tur det liksom.. sen när hon kom ner och fick se vad som hade hänt släppte hon en simpel kommentar som:

- jag sa ju att du inte skulle röra den där, du har ingen känsla för kemi caroline...
-men..men.. mitt ögonbryn försvann! dina grejer är farliga fredrika!
-jag bryr mig inte! UT UR MITT LABORATORIUM OCH KOM ALDRIG TILLBAKA DIN LILLA SNORVALP!

sen den dagen har jag inte ens närmat mig hennes labb.. ja, man vill ju inte utmana ödet i onödan liksom.
vi får hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och skriver några rader snart helt enkelt.

mer kan man ju inte göra..
är ledig idag förresten, skönt det!
nu ska jag äta lunch,
höres

just det! inte långt kvar till höstlov nu, det är naajs
/caRzzozor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0