jag härmar kenza

asså ni ska veta vad jag fyndat idag när jag va inne i stan. en rosa mjukisdräkt, jätte myysig. haha jag e så jävla nörd, jag såg att kenza hade köpt en sån så jag bah : AAAAAAAAAAAH fynda fynda fynda, men den e faktikst jätte fiin :) kommer från gina tricot.
 
jag har faktiskt hunnit med att klippa mig oxå. det blev det gamla vanliga. färga svart med röda slingor i. fast ända skillanden är att jag klippte en aning kortare denna gång. Hur kort? ja om jag säger så här, jag behöver iaf inte tvätta det...

Förresten fett gööllig bild på mig, shiiet jag vill ha sommar igen!! jaja, nästa sommarlov är det väl om runt 300 dagar. de går fort..............NAT

// The one & only Fredzor
(shit vilken snygg logotyp jag har lyckats med, GOOOSH du måste oxå komma på nån clichig rad carrzan! typ "the cool girl Carrzan" GAALET häääftigt)


 
Här va i affären när jag provade min nya rosa mjukisdräkt. OBS: det e inte mitt barn ! jag loovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0