long time ago

hallå bloooggen! sitter här och väntar på att mina kusiner ska anlända, ska bli redigt najs när dem kommer alltsååå.

okej, vad har hänt på lovet då..
jo, igår var jag i stan och mös med amanda, shoppade lite.
i förrgår var jag i mjölby och hälsade på några :) dels en som gick i samma klass som johan palm (idolen ni vet). mysmys.
samt lite annat smått och gott.. läst en del har jag gjort, chillat, varit med vänner och tagit det lugnt helt enkelt, ett mycket bra lov. eller, hey, lovet är ju inte slut än, hela helgen är ju kvar, och halva daan! nästan..

nu ska jag borsta tänderna, ja, jag har faktiskt inte gjort det än, shame on meee!

bloggar senare idag, flera inlägg i think. superkuss-power liksom!

PUSss.sss!

/CARZZOZOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0