siffrorna stiger i kommentarfälten

hejhopp

ligger helt paralyserad med datorn i knät, jag har fått någon sorts nackspärr i think, kan inte vrida huvudet, paaaain alltså.. nej, nu ska vi inte klaga, det finns värre saker :).. hoppas det går över ialf

hahaha, kan inte sluta skratta åt lite kommentarer jag läste alldeles nyss.. hampus, frida, oj oj.. det är grejer vill jag lova.. nästan så man börjar applådera lite lätt åt att vi faktiskt börjar närma oss toppen i bloggvärlden vilket även betyder - ett steg närmare blondinbella eller vad man nu ska kalla det.. lite kommentarer och fler läsare till så är vi nära! nej, det där var alltså ett skämt, för dem som icke förstod det.. vad har vi 2-3 läsare om dagen? hahaha!

nu måste jag sussa om jag ska orka upp imorgon och om denna nackspärr någongång ska gå över..
eller nej! är inte blondinbella med i debatt ikväll 22.00 i svt? det kan man ju inte missa! får försöka hålla mig vaken tills dess.. springer väll till affären och köper mig en jolt cola eller något..
haha, nej hörrni, sov gott, hörs imorn!
och ni.. imorgon e de fredaaaag! dandandaaa! det vi alla väntat på.. sjukt skönt med helg

pöööss

/carzooor

UPDATE: freddan tyckte att jag skulle hylla vår vän frida lite, så okej! fett med cred till dig friduuus! du rockar

Kommentarer
Postat av: frida

man tackar!!! NI ROCKAR MEER ! STOLT BLOGGLÄSARE :)

2008-10-10 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0