skills

du har rätt fredzor! jag har kommit på min logotype, men den får du se först i slutet utav detta inlägg! exiting... huhuhuh...

som vanligt väntar man ju på att idol ska börja... annars har jag suttit på en trästol dagen lång och kollat in i en orange betongvägg. det kallar jag najs. imorgon ska jag flytta min stol så att jag kollar på en grå/gul fondvägg, lite ombyte liksom. nästa dag blir det flyttning igen etc etc.

nu ska jag klicka mig in på blondinbellas, kenzas, kissies, och sist men inte minst - storstadspojkens blogg! (jag och fredzZZor e stolta bloggreaders..)

ska även äta middag om... en minut

and now it comes... (trumvirveeeel)
/The best, the greatest, the coolest.... (ursäkta min hemska engelska) Carzaaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0