"Svettlana" sviker inte i första taget!

hallå på er, wakey wakey! lätt att man slumrar till i detta tråkiga höstväder, grått, regningt, boring helt enkelt. haha, det lät naaajs. aja, vädret är mysigt ändå faktiskt, på ett eller annat sätt. ligger och lyssnar på bra musik och ska snart äta middag. eller okej, inte middag snart, klockan sju kanske, but i'm starving! 

vill hylla vår allas "Svettlana" lite till faktiskt, grymt mycket cred dig till! hon sviker inte i första taget inte! nejnej!

är trött som tusan också, har haft 2-3 föreläsningar idag om antikens grekland samt romariket och vice versa, har även gjort några plakat med alkan (läs:amanda) tills imorgon då vi ska på idol live. kika efter om ni ser mig där hemma i tv-rutan, ska vara lite utstickande med färgglada kläder och hålla i ett plakat som det står: "LARS ERIKSSON: sveriges stolthet" på, nu vet ni det kära vänneR! min homie ska dock hålla i ett plakat som det står: JOHAN PALM, idol 2008 " på eller något i den stilen. dynggrymma grabbar iallafall!

aej, nu ska jag sätta på pirates of the caribbean - the curse of the black pearl. får se om jag orkar se på dem två återstående sen, förmodligen inte. ska även ändra lite på en berättelse jag skrivit i skolan.

hoppas freddzooo inte känner sig alltför deppig denna årstid på året, men det tror jag inte! hon brukar inte hänga läpp. hoppas hennes förkylning går över helt enkelt, och att hon klarar proven galant!


music makes the world goes round....
/CAARROXOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0