tackar fredrik

ojoj känns som vi har många beundrare carrzzaan! senaste var mr fredrik. aaaaaaaaaaah oui oui, vi känner oxå att vi e bättre än blondinbella nu assoo. speciellt när hon nu har tagit en bloggpaus. vilken jävla amatöör. ofta man tar en bloggpaus liksom. då har man ju inget järn i eldeeen.

snart e de hööstlov. vad ska ni göra då? vad ska du göra då carrzaan? :O träffas vi på mormor/farmors födelsedag? :)
har vi förresten höstlov samtidigt...? eller hela sverige kanske har höstloov samtidigt? vad vet jag...........

idag har jag kollat på filmen "kim novak badade aldrig i genesarets sjö". en liten besvikelse måste jag säga.. boken var bättre. läs den ! :D

dagens outfit kan ej läggas upp än... kamera sladden e fortf kappuuutt. har inte så mycket mer att tillägga nu...

oj har du färgat håret platina blont carro? :S hitta denna bild på redan nerladdade bilder till bloggen. den va fiiin...... kom ihåg.... jag gillade dina chokladbruna lockar bätrre...... / Fredzor din käre superkusin

Kommentarer
Postat av: Hampus

Du är verkligen dum i huvudet ska döda dig när jag får syn på dig uppe i lidingö

2008-10-14 @ 14:30:30
Postat av: superkussarna

jag bor inte ens där..

2008-10-14 @ 21:34:11
Postat av: frida wtf :O

Hampuss ,, du är fan dum i huveet ! det heter PÅ lidingö, inte i.. äru blatte lrr? ska läxa upp dig dirr om jag får syn på dej din idioootfan !!! SUPERKUSSARNA <333333 .. ;d

2008-10-15 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0