ambitiösa mig... eller jag?

har slutat skolan, sista lektionen var gympa. svettit som feine! vi körde catch the flag. as kul faktiskt! snart ska jag tillbaka till skolan och sjunga i skolans kör. det e helt frivillig men eftersom jag e så FRUUUUKTANSVÄRT ambitiös så gör jag såklart det. dessutom får man 50 extra poäng :) trlalala jag sjunger som en Gud trlalala....
nu kommer du bli avundsjuk carrzan men vi sjunger faktiskt mamma mia låtar i kören. bland andra "lay all your love on me" och "I have a dream"..

sen ska jag hem till min kompis maggie och käka lite middag... det blir hämtmat från american tasteaway som vanligt :) så jääävulst gottt! och gissa  vad som händer sen?! FRISKIS OCH SVETTIS SÅKLART!

Puss på er mina älsklingar,
er trogne bloggerska F.



det här är min skolkör. can you imagine hur vackert det låter när vi sjunger ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser liite äldre ut än vad jag hade förväntat mej. Men är det du som är längst fram så SLIICK på dej

2008-09-04 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0