Chilla på gottandet Carro! Lyssna på BSB ist!

hahaha KING SIZE MARABOU DAIM! du e rolig du! hahaha e det cappucino med daim smak oxå? :P
till skillnad från min superkusse så har jag faktiskt tränat idag. skitskööönt!
jag ska ge dig lite vettig musiksmak för den delan oxå - samtidigt kan jag ju ge mina trogna läsare lite gött att lyssna på :)

Cliffs of Dover - Eric Johnson (sköööön smooove låt, man liksom bara njuter när man lyssnar på den)
Drowning - Backstreet boys (försök hitta en bättre och gulligare lååt! för lite extra så ska ni se videon på youtube. kom ihåg att ni måste se den som heter wet version!)



här får ni en skön bild på sötnosarna! PLUS DERAS AUTOGRAFER!
smoova hälsningar fredzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0