don't look back in anger, i heard you saaaaay

godkväääll! what's up?

för det första vill jag hälsa fredzzooo att hon ska få igen för bilden i förra inlägget.. för det andra måste jag säga att jag tror du klarar dig utan desperata hemmafruar ikväll kusin.. it's craaap! (om jag får säga vad jag tycker)... jag håller mig hellre till gossip girl, one tree hill och andra avenyn.. woho, now were talking! och för det tredje vill jag faktiskt tacka för dina fina lovord om mitt klassfoto. jag kan dessvärre inte hålla med dig..

vad händer nu då? jo, fört ska jag göra ett stegtest i matten, sedan ska jag ladda inför idol! vem e eran favorit av killarna som sjunger ikväll? min e helt klart johan eller laaaarS!


tittade vad jag hittade på facebook... kanske kan hamna under rubriken dagens outfit?
vad sa ni? en gång till? jo! klart ni ska få ett inlägg fullt med random bilder på freddan någon dag! if fredzo don't kill me, she only makes me stronger.. eller något sådant


mooooorskors!
carzoooro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0