FILÅÅÅÅT!

nu e jag tillbaka! ledsen mina trogna läsare att jag har varit borta ett tag. jag gick i ide...... men nu e jag back on traaack! nu sitter jag här och bloggar som jag gjorde på den gamla goda tiden. carroo jag lovar att de va du som gjorde den där svetlana kommentaren. hahaha.  :D eller huuur? Eller det kanske va nån som hette Svetlana som gillar mig extremt mkt och som faktiskt saknade mig här på bloggen. jag blir direkt rörd ;')

så, vad har hänt i mitt liv de senaste dagaarna? jag har vart på oddmollys svindyra utförsäljning! de borde vara olagligt att kalla den utförsäljningen för utförsäljning. Ska inte en utförsäljning va förhållandevis billig?! nejnejnej säger odd molly som tror att de har de cooooolaste kläderna i världen som de kan sälja ut för lägenhetspriser, seriöst...

imorn står gympa högst upp på schemat. sen längst ner på schemat över måndagen den 29 september står det barnvakt. jipiie yooo jiipiie yeyy
förresten, har idol slutat eller? saknar det så mktt.. vilka dagar går det på?

ANDRA AVENYN HAR KOMMIT TILLBAKA MINA VÄNNER: hahahahha töntserien for life. äntligen lite kul framför tv rutan. jag e fast hahahah.



här e mina troga vänner från aa. vem e eran favorit?
hälsningar the one and only freddzzzoor

Kommentarer
Postat av: Anonym

KimKimKim!!! Tack för en superbra blogg ! du och Carzzoo rockar !!!

2008-09-29 @ 21:52:39
Postat av: (Svettiga) Svetlana

Nej, det är inte Caaarzzzoo som kallar sej Svetlana, det är jag, ditt största fanoooo

2008-10-02 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0