happy me, happy you

god eftermiddag! eller något i den stilen. god kväll kanske. eller god lunch.. vad vet jag liksom?
kom hem från skolan för ett tag sedan, hade ph-samtal, vilket alla duktiga elever har varenda vecka med sin handledare. nejdå, nu ljög jag. fy skäms! alla har det. absolutely aaaaall! så är läget just nu. jag fick förresten knappt något gjort idag, eftersom jag och min vän philip satt och snackade om poker och diverse andra saker in ages. bad. som tusan.

på vägen hem från skolan stannade jag till och köpte en glass och en frida-tidning, var ju liksom tvungen att läsa om all the famous bloggare idag. bl.a. kenza, blondinbella, kissie, stinalee mfl. man måste ju förbereda sig liksom. snart kommer ju jag och freddzooo ta bloggvärlden med storm. eller hur freddaaaan? förretsten! jag är damn avundsjuk på att du får vara med i skolkören :( jag blev avstängd ifrån min kör pga. för att jag sjöng i en för hög stämma och när jag väl hade börjar kunde jag inte sluta, det var inte så kul... :'(
nu ska ja ta mig i nacken och läsa vidare i min tidning, har ju trots allt bara läst om kenza änsålänge.
här får ni förresten en feting bild jag knäppte imorse eftersom jag inte har några funny pics.. dock bara på mina jeans och skor när jag sitter i en sjukt konstig ställning... men va gör de om tusen år liksom? conversen är dock inte lika vita längre...



/carziiiir

Kommentarer
Postat av: ina

tack!:D

2008-09-04 @ 19:16:14
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0