lördagmorgon

hallå bloggers! för det första måste jag be om ursäkt för den kassa uppdatering dem senaste dagarna. vart håller min kära kusin fredzzo hus? och för det andra måste jag säga till "sonja" som kommenterade förra inlägget, sara är en kompis i skolan, det är alltså inte våran blogg, utan min och min kusins. haha, roligt att någon kommenterar iallafall, fortsätt med det! vad händer idag då? inga planer än sålänge. man får ta dagen som den kommer helt enkelt. kanske ska på en fridrotts avslutning med en kompis lite senare sen. annars ere chill som tusan.

nu ska jag läsa lite andra bloggar, man måste ju vara uppdaterad om vad blondinbella  mfl. hade på sig för outfit igår liksom, annars e de katastrof.. 

god morgon
/carsor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0