orientering

finns det nåt värre? den ända fördelen med orienteringsfriluftsdag i skolan är att man slipper jobbiga lektioner och att man börjar sent! började 11.30 i morse, det va rikitgt sköönt! men jag va såklart helt slut efter 2 timmars orientering i skogen. JAG FICK FETA SKAVSÅREN SÅ JAG LED VERKLIGEN plus att jag svettades (hade alldeles för mkt kläder på mig) aha, vad vill de att man ska göra då? ta av sig jackan och de 5 tröjorna och slänga dem bakom en buske för att sedan försöka leta upp den där busken för att ta hem sina gods. nej tack. dessutom så regna det så jag blev helt blöt ! sen ramla jag ner i blåbären så jag blev helt blå över hela kroppen.  aja klara iaf att ta alla kontroller. (jag gjorde ingenting kan jag ju säga, höll varken i kartan, kontrollpappret eller kompassen) GOOD JOB!
vilket är ert bästa orienteringsminne?



här e jag och en kompis. har just hittat första kontrollen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0